Pages

tiistai 4. huhtikuuta 2017

Materialismionnellisuus- Ralph Lauren Teena Tote




Olen pidemmän aikaa haaveillut, jopa  tuskastumiseen asti mustasta nahkalaukusta. Etsinnässä oli yksilö, joka ei olisi liian mummo, ja siinä olisi vetoketju.  Olen ollut aina kova laukkufriikki. Seurusteluaikoina minulla oli laukkuja niin paljon, että en pysy enää laskuissa mukana. Nykyisin en laukkuja enää hanki samaan tahtiin, vaan mietin tarkkaan mihin haluan sijoittaa.


Tämä upea yksilö löytyi kuin vahingossa  Boozt.comin valikoimista, ja olikin viimeinen. Laukku on nimeltään Ralph Lauren Teena Tote. Aivan täydellinen yksilö minun makuuni, varsinkin nuo yksityiskohdat ovat mieleeni. Tämä laukku on kokoa one size. Minulle, jolla matkoilla yleensä on mukana lähes koko omaisuus, on kokokin passeli.

Ihan liekeissä odotin tänään kun tiesin laukun saapuvaksi. Pitäkää kaistapäänä, mutta mikä ihana tunne, kun saat täydellisen yksilön hyppysiisi ja hyväilet sitä aitoa nahkaa. Materialismionnellisuus, sitä se oli parhaimmillaan. Minulle tuli järkyttävä hiki kun otin näitä kuvia postausta varten. :D Samalla huokailin onnellisena. Musta tuntuu mustalta.

Rakkaudella laukkuhuumassa oleva Kirsikka

2 kommenttia:

  1. Onnea uudelle laukulle! Mietin samaisen laukun ostamista joku aika sitten, mutta päädyin sitten Fossilin mustaan laukkuun. Pari hyvää, kestävää laukkua on ilo omistaa. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Katja! Fossil onkin minulle uusi tuttavuus, täytyypä tutustua. :)

    VastaaPoista